Monday, April 9, 2012

Luahan...doakan...

salamun'alaikum...

Semoga anda semua terus berada dan kekal berada
didalam keni'matan yang dipinjamkan...




Isi hati,keinginan hati seorang 'buta' atau
cacat penglihatan hanya empunya diri dan
'PEMILIK' mata sahaja yang tahu dan faham...

Berbunyi isi hati si 'buta':"cukup duit nnt,nk beli
kereta itu..kereta ini..", "nak berjalan ke sana..
ke sini..." tiba2,teringat...mata aku...

Hmmm..terpaksalah lupakan saje keinginan tadi,
kenala kuburkan saja semua kemahuan tadi...

Ada masa aku ok dan tipulah kalau aku kata aku
tak pernah sedih dengan kehilangan mata yang
sangat aku perlukan..

Bila sedih,bila teringat terdetikla nak tulis
nak luahkn sedikit di ruangan ini..

Bukan nk tagih simpati,bukan nk pinta kasihan..
cuma nk luah dan kongsi bagi sesiapa yang sudi..

Jauh sekali nak salahkan Taqdir Tuhan Yang Maha
Pengasih dan Maha Penyayang..

Aku bersyukur sangat diberi peluang merasai
keadaan hidup dengan mata yang begini..
Lantaran itu,aku dapat rasa betapa bernilainya
harga sesuatu ni'mat pinjaman dan kurniaan Allah..

Setakat ni je dulu luahan kali ini..

Syukran Jaziilan...

No comments: